字體:  

[短篇][轉帖]雨中的婆婆

frandyni 發表於: 2010-8-26 15:38 來源: ADJ網路控股集團


那年唔知乜也原因,只系6月時分,差唔多一日一細雨,兩日一大雨,我又唔知佢幾時會大雨,幾時細雨,所以出街都費事帶遮。

點知個日就真系咁黑仔,在西灣河行行嚇居然落大雨,雨落到好似倒水咁,我唯有走到有遮蓋地方企企避雨。

雨越落越大,連路上的景物都變得模糊不清。我靠墻企,呢一刻我就覺得有點怪,而家只系下午四點鐘,應該會有師奶出街買野,我都企左成十分鐘,都冇人出入?

再過五分鐘,終於聽到開鐵閘聲,有個阿婆拿住支拐仗行出來。在我唔為意之下,阿婆突然向我講:「都冇雨做乜拿住把遮。」我當堂愕然,唔識回答。眼見阿婆一拐一拐咁行出去雨中,我真系不敢相信自己的眼睛。阿婆在雨中居然冇濕到身,佢好似有層保護膜咁,D雨未埋到身已經瀉曬落地。但在街上行的人好似冇乜反應咁,佢似乎系只鬼。

我立刻擰轉面,我吸啖氣再擰返轉身睇睇,阿婆已經消失了,跟住就有好多人在呢幢大廈出出入入。我越諗越覺得唔對路,雖然好大雨,但都要冒住濕曬身GE後果,有咁快走咁快。

[]