字體:  

腳相

linker 發表於: 2009-10-06 20:42 來源: ADJ網路控股集團


 

有些人天生辛苦命,每一分一毫都是血汗錢;但是有些人賺錢就像不用費絲毫力 氣, 小時有父母養、大時有老公養、老時有子女養,真正一生衣食無憂。想睇下自己有冇咁好命,首先擦乾淨雙腳….

1. 露骨辛苦有肉富足
腳板硬,露骨者屬工作辛苦型,人生歷程大上大落;相反,圓潤有肉的腳板則代表生活較富足。

2. 人字腳紋大富大貴
腳板底於趾公及二趾對落枕位,若有人字紋,即屬大富大貴、超級富豪命;不過這腳紋並不常見。

3. 大腳趾做業主
腳趾若是大隻、有肉,代表該人在房地產方面較富有,擁有較多物業。

4. 腳甲帶灰辛苦命
腳甲顏色除了能顯示健康狀況,亦可顯示該人是否有富貴命,一般奶白半透明 者, 是正常平穩命運;腳甲帶灰,便屬辛苦命;帶有血色的腳甲,即是富命。

5. 腳甲圓圓唔使做
腳甲滑溜、呈圓形,乃少奶奶命,有老公畀錢你使,又有工人畀你用;若腳甲還有 點 向下屈曲生長,便代表自己不用搵錢,自然有人養你。

6. 腳有紅痣旺人旺己
腳板底生有朱砂痣(即紅色的痣)是旺人之相,除益人,自己亦是富貴命;不過, 唔 係咁多人腳板有朱砂痣,如果你有的話,唔單只你,連你身邊人都發達喇!

7. 二趾長過公兩餐無憂
俗語有云:「二趾長過公,唔駛一世窮。」其實二趾長過公,即代表個人獨立,有搵錢能力,不甘平凡。雖然不是唔駛做便有錢使的人,但總該不愁衣食的。

8. 腳踏一星有權有勢
有說「腳踏一星,能擁一千兵」,其實腳踏一星,即表示該人有名譽、有權力,而 該 顆「星」(痣)最好位近腳底腳趾位。痣生在腳趾位,代表該人聰明、有特殊天分 及 才能,呢個需要食腦才富有的香港,絕對行運。要是那顆痣生在腳位,則代表該人 做 一些要經常行走或經常外出幹的行業,例如行船、運輸。